Blogi – Myynti ei ole kirosana2020-12-01T13:27:04+03:00

Bloghouse of Inhouse Group

Kiire tappaa hyvinvoinnin

Kiireen merkitys Koska viimeksi pysähdyit ja hengitit syvään? Joit kupin kahvia parvekkeella tai terassilla, ilman LinkedInin tai Facebookin feediä? Koska viimeksi venyttelit? Vai onko sinulla ollut liian kiire? Oletko miettinyt, mitä kiire sinulle merkitsee? Ihailetko ihmisiä, joiden kalenteri on täynnä - he ovat varmasti [...]

Kasvuyrityksen johtaminen: rakenna onnistunut kasvukehto

Johtaminen onnistuneessa kasvukehdossa Kasvuyrityksen johtaminen ei ole ihan sieltä helpoimmasta päästä, etenkään kriisiaikana. Menestyvät kasvuyritykset eivät kuitenkaan koskaan kadota sitä kipinää ja näkyä jonka alkulähteeltä yrityksen tarina on syntynyt, kasvanut ja kehittynyt. Syntyykö mahtitarinaa kuitenkaan vain yksilösuorituksesta? Batmanilla on Robin ja Herculeksella se pieni [...]

Kasvuyritys: Mitä yhteistä onnistujilla on?

Kasvuyritys ja tarina Myynnin aaltoilusta huolimatta näemme yrityksiä, jotka kasvavat kasvamistaan, joilta saadaan jatkuvasti aidosti hyviä uutisia. Poikkeusoloissa, kuten koronatilanteessa, kasvuyritys kohtaa haasteet ja onnistuu niistä selviämään. Mitä yhteistä on onnistuneilla kasvuyrityksillä?Mahtavat tarinat syntyvät siitä, että tarinan sankarilla on suuri tehtävä. Yleensä siihen liittyy myös [...]

Myynti ja markkinointi keskustelevat, vai keskustelevatko?

Toimimaton, kiireessä unohdettu myynnin ja markkinoinnin yhteispeli ei vain vaikeuta myynnin tekemistä, vaan auttaa potentiaalisia asiakkaita unohtamaan teidät. Tahattomasti vaikeutettu (esim. vanhentunut, testaamaton) prosessi näkyy asiakkaalle, ja etenkin vertailutilanteessa voi maksaa organisaatiolle keskikaupasta riippuen jopa kymmeniä, ellei satoja tuhansia euroja vuositasolla.   Uniikki lumihiutale – [...]