SalesX:n palvelukokonaisuuden ydin on vahva lupaus, että tunnistamme ensin asiakkaidemme kipukohdat ja haasteet, ja sen jälkeen autamme heitä ratkaisemaan ne ja menestymään.

Lähdimme rakentamaan jotain uutta. Jotain asiakkaan tarpeita vastaavaa ja jotain, mitä ei Suomessa ole aiemmin nähty.

Asiakkaiden palautteiden perustella markkinassa kaivattiin kumppania, joka ottaisi vastuulleen myynnin ja markkinoinnin kokonaisuuden. Ei yksittäisten palveluiden myyjää vaan kumppania, joka aidosti vastaisi kokonaisuudesta.

SalesX:n kantavana ajatuksena oli taata asiakkaalle tajunnat räjäyttävä asiakaskokemus ja etsiä parhaat kumppanit myynnin, markkinoinnin sekä asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Ja tästä kokonaisuudesta syntyi SalesX!

Tavoitteena oli löytää palvelukokonaisuuteen mahdollisimman samat arvot jakavat yritykset, joilla asiakaskokemus on huippuluokkaa ja jotka kaikki uskaltavat jakaa yhteisen lupauksen 100 prosentin tyytyväisyystakuusta!

Miksi SalesX?

Markkinassa on jo nyt toimijoita, jotka yrittävät toimittaa yhdestä organisaatiosta myynnin ja markkinoinnin palveluita, mutta epäonnistuvat siinä – yksi yritys on harvoin paras monessa asiassa samanaikaisesti.

Jokainen SalesX:ssä mukana oleva edelläkävijäyritys on asiakkaidensa vahvasti suosittelema, samanlaiset arvot omaava oman toimialansa ammattilainen (myynti, markkinointi, asiakastutkimus). Uskomme vahvasti siihen, että vain erikoistumalla pärjää tulevaisuudessa – SalesX tarjoaa kaikki asiakkaiden hankintaan ja pitämiseen tarvittavat palvelut.

Mikä SalesX?

SalesX:n palvelukokonaisuuden ydin on vahva lupaus, että tunnistamme ensin asiakkaidemme kipukohdat ja haasteet, ja sen jälkeen autamme heitä ratkaisemaan ne ja menestymään.

Tämän jälkeen valitsemme asiakkaan tarpeita vastaavan kokonaisuuden, jonka ansiosta asiakkaan ei tarvitse etsiä useampaa kumppania tai maksaa ylimääräistä usealle kumppanille – vaan päästä nauttimaan eheän myynti- ja markkinointikoneiston hyödyistä.

Meitä kiinnosti tutkia, miten suomalaisyritykset tekevät myyntiä tänä vuonna:

💛 Miten pandemia on vaikuttanut myynnin tavoitteisiin
💛 Miten menestyvät yritykset tekevät myyntiä
💛 Millainen merkitys on myynnin automaatiolla ja teknologioilla.

Julkistamme tutkimustulokset webinaarissamme 26.1.2021 kello 9.30-11.00. Kuulet lisäksi, miten Scandic Hotels ja Elisa ovat muuttaneet liiketoimintaansa menestyäkseen vallitsevissa oloissa. Ja miltä vuosi 2021 näyttää mainostajien näkökulmasta.

Varaa paikkasi webinaariimme

🏆

Mukana SalesX-yhteenliittymässä on nyt kolme toimijaa

 

Kuuki Marketing Lab Oy

Kuuki Marketing Lab Oy on lokakuussa 2017 perustettu monikanavaisen markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio Lahdessa ja Helsingissä. Kuukin tekijöillä on vahva kokemus B2B- ja B2C-markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta monikanavaisissa toimintaympäristöissä erilaisten kohderyhmien parissa.

Kuukilaiset ovat brutaalin rehellisiä, huomioivia ja aitoja ammattilaisia. Tunnelmaa luovaa porukkaa, jotka puhuvat teknisimmistäkin asioista selvällä suomen kielellä. Pieni pilke silmäkulmassa yhdistettynä timantinkovaan osaamiseen ja työstä nauttimiseen tekee Kuukista ainutlaatuisen yhteistyökumppanin.

Vahvuuksiamme ovat alan laaja tuntemus, ajantasainen osaaminen, jatkuva uuden oppiminen, ketteryys ja maanläheinen palvelu. Tarjoamme odotuksia ylittävää palvelua, mikä synnyttää kestäviä kumppanuussuhteita.

Tutustu kuukiin

 

Oy Sailer Research & Development LTD

Sailer on videotutkimuksen pioneeri maailmassa. Se yhdistää asiakkaiden haastattelututkimuksen ja videotuotannon vaikuttaviksi videoraporteiksi, joilla asiakkaat kertovat omista kokemuksistaan. Videon avulla toteutettuja haastatteluja on jo yli 1400 kymmenessä eri maassa. Asteikolla 0-10 asiakkaat ovat antaneet arvosanaksi 9,5 (ka).

Videotutkimuksen avulla johdetaan yrityksen kehittämistä, lisätään myyntiä tai lisätään asiakkaiden syvää ymmärrystä. Kun numeraaliset kyselyt eivät enää riitä, on Sailer oikea kumppanisi.

Tutustu saileriin

 

Inhouse Group Oy

Inhouse on vuonna 2014 perustettu B2B-myynnin moniosaaja, joka toimii valtakunnallisesti. Inhouse auttaa kumppaneitaan myynnin joka vaiheessa, kohderyhmäsuunnittelusta tapaamisiin, myynnin ulkoistuksista oman myynnin kehittämiseen. Inhousen peruskulmakivet myynnissä ovat asiakaslähtöisyys, ammattitaito ja uudistuminen – sisäisesti ja ulos.

Inhouse työllistää yli 50 vakituista myynnin ammattilaista ja tuottaa todistetusti Suomen parhaita asiakaskohtaamisia
(viimeisin NPS 83).