INHOUSE GROUP

Asiakastarinamme.

Uskomme, että lopulta kohtaamiset ratkaisevat pelin ja siksi koko liiketoimintamme on fokusoitunut tutkimaan, kehittämään ja tuottamaan Suomen parhaita asiakaskohtaamisia.

Tällä sivulla asiakkaamme kertovat kokemuksistaan Inhousen kanssa. Jos haluat kuulla lisää siitä miten voisimme auttaa juuri teitä, varaa aika yhteiselle keskustelulle.

ELISA

Halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.

Se mikä on aina leimannut meidän tekemistä on se, että meillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. Avoimesti jutellaan asioista. Puhutaan, että olemme kumppaneita, mutta koen enemmän, että olemme työkavereita. Yhteistyö ei pelkästään ole myynti yhteistyötä vaan se on myöskin prosessien kehittämistä, tuotteiden tarjoaman kehittämistä ja markkinointiin liittyviä asioita. Inhousella on positiivinen maailmankatsomus. Nähdään enemmän plussaa kuin miinusta asioissa.

Myynti on ennen kaikkea sitä, että tuotetaan hyvää asiakaskokemusta ja sitä kautta on helpompi tuoda niitä ratkaisuja esiin asiakkaalle. Ehkä konkreettisin asia Inhousella on ketteryys ja reagointinopeus. Isoilla firmoilla on aina pieni haaste, byrokratia ja semmoinen tietynlainen hitaus, mutta sitten kun meillä on tällainen kumppani joka itsekin on PK yritys joka pystyy toimimaan ketterästi niin se konkreettisesti auttaa meitä Elisalla. Inhousella on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.

Jarkko Jahnukainen
Myyntijohtaja
Elisa Oyj

BARONA

Positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita.

Halusimme kasvattaa myyntiämme, ja huomasimme että tarvitsemme siihen kumppanin, joka auttaa meitä matkalla. Tässä olemme hyvin onnistuneet. Yhteistyö Inhousen kanssa on välitöntä ja suoraa. Tapaamiset ovat hyvin positiivisia ja innostavia, ja puhumme avoimesti asioista jotta saamme kehitettyä niitä eteenpäin. 

Olemme onnistuneet nostamaan tapaamisten määrää, joka on johtanut siihen että kauppoja on saatu tehtyä enemmän. Voin vilpittömästi suositella Inhousea, koska yhteistyö on hyvin antoisaa. Arvioimme rehellisesti toistemme tekemistä ja kehitymme puolin ja toisin jatkuvasti. 

Moneen yhteistyökumppaniin verrattuna olen vaikuttunut siitä, että Inhousella on jatkuva innostuneisuus ja positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita ja hakea niihin ratkaisuja. Inhouselaisilla on iso sydän ja on hienoa olla sellaisen kumppanin kanssa tekemisissä.

Janne Heikkilä
Liiketoimintajohtaja, Online-liiketoiminta
Barona

LUPAUKSEMME

Tuotamme Suomen parhaita asiakaskohtaamisia
digissä, luurissa ja livenä.

EPASSI

Tuntuu, että olemme oikeasti samaa tiimiä.

Lähdimme ratkaisemaan Inhousen kanssa monen myyntiryhmän perinteistä ongelmaa. Haluaisimme tavata mahdollisimman paljon asiakkaita, ja koska omien myyjiemme työpäivä on rajallinen, halusimme helpotusta tapaamisten sopimiseen.

Olen tehnyt muidenkin vastaavan alan yritysten kanssa yhteistyötä aikaisemmin, mutta Inhousen kanssa tuntuu oikeasti, että olemme samaa tiimiä. Meidän myyjät ja Inhousen buukkarit ovat keskenään tekemisissä, ja me teemme samaa työtä vaikka olemme eri organisaatioissa.

Olemme olleet todella tyytyväisiä sovittujen tapaamisten määrään. Kaikista eniten olemme tyytyväisiä parin vuoden takaiseen aikaan, joka oli koronan takia todella haastava, mutta saimme vielä enemmän tapaamisia kuin aikaisemmin, vaikka olisi voinut kuvitella päinvastaista.

Positiivisesti yllätti Inhousen sitoutuminen ja taustatyöt. Aina kun on tullut pienikin haaste tai kysymys, se ollaan yhdessä käyty läpi ja sitä kautta parannettu yhteistyötä. Suosittelen Inhousea oikein mielelläni.

Katariina Vedenkannas
Commercial Director, Country Lead Finland
ePassi

TÖÖLÖN VIRE

Aito tahtotila pitkäaikaisiin asiakkuuksiin.

Kasvavalla yrityksellä on pulaa kahdesta asiasta: asiakkaista ja ajasta. Inhouse auttaa meitä löytämään uusi asiakkaita, joiden kanssa päästään keskusteluihin ja säästää samalla meidän omaa aikaa. Töölön Vireen ja Inhousen yhteistyötä ei voi kuvata vain sanoilla “ostaja” ja “myyjä”, vaan meillä on aito yhteinen tahtotila pitkäaikaisiin asiakkuuksiin.

Yritys on kasvanut hurjaa vauhtia, mikä ei olisi onnistunut ilman tätä kumppanuutta. Jopa 95% meidän asiakkaistamme on tullut jollain tavalla Inhousen kautta, joko heidän tekemistä yhteydenotoista suoraan tai jollain tavalla niiden jälkiseurauksena. Inhouse on meille merkittävä yhteistyökumppani enkä vaihtaisi toiseen.

Inhousen tarjoama palvelu on kasvanut koko ajan Töölön Vireen tarpeen mukana: ensin aloitettiin kartoituspalvelulla, seuraavaksi siirryttiin myyntitapaamisten ajanvaraukseen ja sitten nykyiseen SDR-malliin. Asiakkaiden kohtaaminen tapahtuu ammattitaitoisesti eri kanavissa, ja me saamme hyvän lämmitetyn keskustelupohjan josta pääsemme helposti jatkamaan eteenpäin. Töölön Vireen ja Inhousen tekemistä ei voi erottaa toisistaan, vaan Inhouse on osa meidän prosessia.

Johanna Hirn & Mika Aittamäki
Töölön Vire

VITEC FUTURSOFT

Keskusteleva tyyli kouluttaa inspiroi koko tiimiä.

Asiat voi aina tehdä paremmin, joten lähdimme yhdessä Inhousen kouluttajan kanssa kehittämään valmennusta tiimilleni liittyen asiakastyytyväisyyteen sekä lisäarvon tuottamiseen.

Inhousin kouluttajan avoin tyyli ja asiantunteva lähestymistapa teki minuun vaikutuksen. Yhteistyö oli erittäin mukavaa ja henkilökohtaista. Kaikki tarpeemme otettiin hienosti huomioon koulutussisällön suunnittelussa ja keskusteleva tyyli kouluttaa inspiroi koko tiimiäni. Valmentaja oli onnistunut tunnistamaan todella hienosti meidän tarpeen etukäteen, ja kaikki asiat, joista keskustelimme etukäteen oli otettu huomioon valmennuksessa.

Jokainen sai koulutuksesta hyödyllistä tietoja. Se, että tiimi keskusteli koulutusjakson aikana rehellisesti ja avoimesti teki kaikille hyvää. Löysimme yhteisesti kehitettäviä asioita ja kaikki omalta osaltaan ovat sitoutuneet niihin.

Suosittelen Inhousea oikein mielelläni muillekin yrityksille, jotka haluavat kehittää henkilöstön osaamista.

Raidi Rannama
Sales Director
Vitec Futursoft

OTA YHTEYTTÄ

Jätä soittopyyntö tai pyydä tarjous sähköpostiisi.

Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!