INHOUSE GROWTH

Asiakastarinamme.

Uskomme, että lopulta kohtaamiset ratkaisevat pelin ja siksi koko liiketoimintamme on fokusoitunut tutkimaan, kehittämään ja tuottamaan Suomen parhaita asiakaskohtaamisia.

Asiakastarinamme Elisan myyntijohtajan Jarkko Jahnukainen kuvaamana

ELISA

Halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.

Se mikä on aina leimannut meidän tekemistä on se, että meillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. Avoimesti jutellaan asioista. Puhutaan, että olemme kumppaneita, mutta koen enemmän, että olemme työkavereita. Yhteistyö ei pelkästään ole myynti yhteistyötä vaan se on myöskin prosessien kehittämistä, tuotteiden tarjoaman kehittämistä ja markkinointiin liittyviä asioita. Inhousella on positiivinen maailmankatsomus. Nähdään enemmän plussaa kuin miinusta asioissa.

Myynti on ennen kaikkea sitä, että tuotetaan hyvää asiakaskokemusta ja sitä kautta on helpompi tuoda niitä ratkaisuja esiin asiakkaalle. Ehkä konkreettisin asia Inhousella on ketteryys ja reagointinopeus. Isoilla firmoilla on aina pieni haaste, byrokratia ja semmoinen tietynlainen hitaus, mutta sitten kun meillä on tällainen kumppani joka itsekin on PK yritys joka pystyy toimimaan ketterästi niin se konkreettisesti auttaa meitä Elisalla. Inhousella on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.

Jarkko Jahnukainen
Myyntijohtaja
Elisa Oyj

BARONA

Positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita.

Halusimme kasvattaa myyntiämme, ja huomasimme että tarvitsemme siihen kumppanin, joka auttaa meitä matkalla. Tässä olemme hyvin onnistuneet. Yhteistyö Inhousen kanssa on välitöntä ja suoraa. Tapaamiset ovat hyvin positiivisia ja innostavia, ja puhumme avoimesti asioista jotta saamme kehitettyä niitä eteenpäin. 

Olemme onnistuneet nostamaan tapaamisten määrää, joka on johtanut siihen että kauppoja on saatu tehtyä enemmän. Voin vilpittömästi suositella Inhousea, koska yhteistyö on hyvin antoisaa. Arvioimme rehellisesti toistemme tekemistä ja kehitymme puolin ja toisin jatkuvasti. 

Moneen yhteistyökumppaniin verrattuna olen vaikuttunut siitä, että Inhousella on jatkuva innostuneisuus ja positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita ja hakea niihin ratkaisuja. Inhouselaisilla on iso sydän ja on hienoa olla sellaisen kumppanin kanssa tekemisissä.

Janne Heikkilä
Liiketoimintajohtaja, Online-liiketoiminta
Barona

LUPAUKSEMME

Tuotamme Suomen parhaita asiakaskohtaamisia
digissä, luurissa ja livenä.

EPASSI

Tuntuu, että olemme oikeasti samaa tiimiä.

Lähdimme ratkaisemaan Inhousen kanssa monen myyntiryhmän perinteistä ongelmaa. Haluaisimme tavata mahdollisimman paljon asiakkaita, ja koska omien myyjiemme työpäivä on rajallinen, halusimme helpotusta tapaamisten sopimiseen.

Olen tehnyt muidenkin vastaavan alan yritysten kanssa yhteistyötä aikaisemmin, mutta Inhousen kanssa tuntuu oikeasti, että olemme samaa tiimiä. Meidän myyjät ja Inhousen buukkarit ovat keskenään tekemisissä, ja me teemme samaa työtä vaikka olemme eri organisaatioissa.

Olemme olleet todella tyytyväisiä sovittujen tapaamisten määrään. Kaikista eniten olemme tyytyväisiä viime vuoteen, joka oli koronan takia todella haastava, mutta saimme vielä enemmän tapaamisia kuin aikaisemmin, vaikka olisi voinut kuvitella päinvastaista.

Positiivisesti yllätti Inhousen sitoutuminen ja taustatyöt. Aina kun on tullut pienikin haaste tai kysymys, se ollaan yhdessä käyty läpi ja sitä kautta parannettu yhteistyötä. Suosittelen Inhousea oikein mielelläni.

Katariina Vedenkannas
Commercial Director, Country Lead Finland
ePassi

TÖÖLÖN VIRE

Paras kokemus asiakasymmärryksestä.

Inhousen kanssa tuntui heti siltä, että puhumme samaa kieltä ja meillä on samaa arvopohjaa. Meillä on samanlaista tavoitehakuisuutta, mutta myös ymmärrystä siitä miten asiakkaita lähestytään ja mitä meidän liiketoiminta vaatii. 

Jopa 90% meidän asiakkaistamme on tullut jollain tavalla Inhousen kautta, joko heidän tekemistä yhteydenotoista suoraan tai jollain tavalla niiden jälkiseurauksena. Inhouse on meille merkittävä yhteistyökumppani enkä vaihtaisi toiseen. Töölön vire ei olisi kasvamassa tätä vauhtia ilman Inhousea. 

Yhteistyön suhteen se mitä on sovittu, on aina pitänyt paikkansa, eikä palvelun taso ole koskaan tippunut. Suosittelen ehdottomasti Inhousea kumppaniksi. Heillä on paras kokemus asiakasymmärryksestä, tehdään se mitä luvataan ja laatu on hyvä. Koen myös, että kun Töölön Vireellä on aika kehittyä eteenpäin, Iöydämme yhteisiä ratkaisuja myös siihen. Inhousen kanssa on mahdollisuus miettiä myynnin organisoimista kokonaisuutena. 

Johanna Hirn
Yrittäjä
Töölön Vire

OTA YHTEYTTÄ

Varaa maksuton verkkotapaaminen
myyntiasiantuntijamme kanssa.