Millaista on olla IHGu, Asiakaspäällikkö Jenna Walin ?

Olin aiemmin opintojeni puolesta harjoittelussa Elisan asiakkuusviestintätiimissä. Yksi päivä näin tutun Elisan pääkonttorin ruokalassa lounaalla ja siinä sitten ihmeteltiin yhdessä, että mitä me siellä tehdään. Myöhemmin tämä tuttava huikkasi avoimesta työtehtävästä Elisan YA-puolella (Inhousen tiimissä) ja päädyin hänen suosittelemana hakemaan paikkaa. Elisa oli jo talona tuttu, tuttava ja haastattelijat vaikuttivat supermukavilta ja minulla oli vahva tunne, että saattaisin sopia tähän porukkaan. Työ vaikutti mielenkiintoiselta ja tarpeeksi haastavalta. Ihmettelen kyllä vieläkin, että miten minä sain sen paikan!

Toimin nyt Account Managerina. Tärkein tehtäväni on pitää huolta noin 300 yritysasiakkaasta. Toimin heidän omana asiakaspalvelijanaan ja olen ensisijainen linkki heidän ja Elisan välillä. Samalla tietenkin pyrin tuomaan uusia ajatuksia yrityksille ja auttamaan heitä kaikissa tilanteissa.

Normaalin työpäivän aikana ajelen tapaamaan muutaman asiakkaan toimialueellani Uudellamaalla, teen tarjouksia, vastailen asiakkaiden sähköposteihin ja puheluihin, buukkaan tapaamisia, osallistun sisäisiin palavereihin ja tietenkin päivän kohokohtana pyrin nauttimaan lounaan ihanien kollegoiden kanssa. Inhousella parasta on yhteishenki, luottamus sekä vapaus ja mahdollisuus ansaita.

Olen saanut huomattavan määrän itsevarmuutta, koska olen kokenut, että minua arvostetaan, minuun luotetaan ja ehkä jopa pidetään ihmisenä. Kunnioitan valtavasti esimiehiäni ja kollegoitani, heihin on helppo luottaa, mutta samalla he ovat erittäin huumorintajuisia ja rentoja ja superälykkäitä. Tällaisen porukan ympäröimän on helppo kehittyä, kun kaikki auttavat ja kannustavat.

Nöyrä, rento, reilu, huumorintajuinen ja yrittäjähenkinen persoona on mielestäni sellainen, joka sopii IHGuksi. Meillä arvostetaan myös perhettä ja vapaa-aikaa, eikä ketään kannusteta roikkumaan läppärillä iltaan saakka, joten työnarkomaani ei tarvitse olla. Positiivista on, jos joskus liikenee työkavereiden kanssa viinille!

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Miten klousata kylmäpuhelu – 3 ammattilaisen vinkkiä

Kylmäpuhelut ja kysymys niiden kannattavuudesta ovat teemoja, jotka ovat pysyneet esillä jo kymmenien vuosien ajan. Teema jatkaa trendaamistaan vuodesta toiseen, koska puhelimella toteutettava outbound-myynti on niin tärkeä osa myyntityötä, toimialasta riippumatta.

Mikä ihmeen Sales Enablement?

Mikä ihmeen Sales Enablement? Taas pitäisi ymmärtää uutta termiä! Sales Enablement – kauhean vaikea sana lausua!   Eilen juteltiin toimitusjohtajan kanssa siitä, mitä Sales Enablement meillä tarkoittaa….

OTA YHTEYTTÄ

Pyydä tarjous sähköpostiisi tästä.

Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!