Millaista on olla IHGu asiakastyytyväisyydestä vastaava Sarianna Kulmala?

Päädyin Inhouselle töihin jo 2009, eli silloin, kun Inhouse oli vielä Pricepoint. Työtehtäväni ovat vuosien saatossa vaihtuneet, ja on ollut upeaa huomata, miten omat vahvuudet huomioidaan työpaikassa. Vastuuta ja haasteita on ollut mahtavaa saada lisää ja jatkuvaa kehitystä omassa työtehtävässä arvostetaan.

Kaipaan vastuuta ja säpinää työhöni, sitä asiakastyytyväisyydestä vastaamisen roolissa todellakin riittää. Monessa tilanteessa luovuus, heittäytyminen ja kysyminen on vienyt minut juuri oikeaan lopputulokseen.

Päivittäinen arkeni

Työnkuvaani kuuluu mm. muutoshallintaa, ruusuja, risuja ja yhteistyön hiomista, arjen sujuvuuden varmistamista. Aloitan aamuni jo ennen klo 7, kun toimisto on hiljainen. Saan katsoa tulenpalavat mailit ja suunnitella päivän kulun ennen päivän hulinan alkamista.

Klo 8 tiimi aloittaa yhdessä ja olen siinä mukana, kerron asiakaskuulumisia ja huomioita mitkä koen tärkeinä. Muutoin päiviini kuuluu ihan käytännön asioita asiakkaisiin ja projekteihin liittyen, joiden avulla huolehditaan siitä, että kaikki on kunnossa asiakkaalla ja meillä soittajilla. Toimin siis arjen apuna asiakkaille sekä myynnille.

Inhouse työnantajana

Inhouse Groupin arvot ja ajatusmaailma yrityksen sisällä on juuri sellaiset mitä itse arvostan: ihminen edellä, aito välittäminen, luottamus ja rehellisyys sekä halu tehdä asiat paremmin kuin muut. Inhouse murtaa totuttuja toimintatapoja ja toimii edelläkävijänä alallamme.

Johtamiskulttuuri on enemmänkin tsemppausta, innostusta, oivalluttamista, vierellä kulkua, opettamista ja tämän monistamista eteenpäin jokaiselle tekijälle. Meillä aidosti välitetään kaikista ja sitoutuminen on molemminpuolista.

Olen aina kokenut vahvasti onnellisuutta työn kautta. Kaipaan sitä, että voin olla avuksi ja hyödyksi, siksi roolini Inhousella tuntuukin omalta.

Kuka voi olla IHGu?

Mielestäni Inhouse sopii henkilölle, joka haluaa toimia itsenäisesti ja ottaa vastuuta asioista. Henkilölle, joka on valmis tekemään asiakkaan eteen aina hieman enemmän ja on valmis heittäytymään ja menemään joskus todellakin epämukavuusalueelleen. Inhouse sopii ihmiselle, joka on sisukas, ei lannistu pienestä, jaksaa puskea eteenpäin tilanteessa kuin tilanteessa. Inhouse sitoutuu työntekijäänsä ja myös toivoo myös työntekijöiltä samaa. Itselleni Inhouse on ollut paras työpaikka ikinä!

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Miten klousata kylmäpuhelu – 3 ammattilaisen vinkkiä

Kylmäpuhelut ja kysymys niiden kannattavuudesta ovat teemoja, jotka ovat pysyneet esillä jo kymmenien vuosien ajan. Teema jatkaa trendaamistaan vuodesta toiseen, koska puhelimella toteutettava outbound-myynti on niin tärkeä osa myyntityötä, toimialasta riippumatta.

Mikä ihmeen Sales Enablement?

Mikä ihmeen Sales Enablement? Taas pitäisi ymmärtää uutta termiä! Sales Enablement – kauhean vaikea sana lausua!   Eilen juteltiin toimitusjohtajan kanssa siitä, mitä Sales Enablement meillä tarkoittaa….

OTA YHTEYTTÄ

Pyydä tarjous sähköpostiisi tästä.

Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!