TYÖKALUT KASVUUN

Aktivoi ja rohkaise myyntiä

Mikäli haluat, että myyntivalmennuksesta jää käteen muutakin kuin hetkellinen hurmos, olet oikealla sivulla. Valmennustemme suositteluaste on 100 % ja jokaisella valmennuksellamme on tyytyväisyystakuu.  

Asiakkaamme kertovat:

“Inhousen palvelu- ja myyntihenkisyys sekä Baronan arvojen mukainen ajatusmaailma mätsäsi heti meille. IHG:lla henkilöstö nähdään vahvasti voimavarana tuloksellisuuden ja onnistumisen takana. Tuloksia saadaan aina aikaiseksi siis hyvällä draivilla.

Näemme asiat samalla tavalla. IHG:lta tulee kuitenkin raikkaita ajatuksia ja keinoja, joilla löytää uusia kulmia esimiestyöhön ja myyntiin, johtamiseen ja struktuuriin sekä arjen toimintatapojen kehittämiseen.”

Lauri Piik, Operational Director, Barona Service Center

Hinnoittelu

Valmennusfilosofiamme mukaan se, mikä alkaa tapahtumaan valmennuksen jälkeen arjessa on kaikista tärkeintä. Siksi valmennuksemme ovat kaikki hyvin käytännönläheisiä, osallistuttavia ja rakennettu tekemisen kautta, huippumyynnin ammattilaisten kanssa, myyjältä toiselle.

Myynnin muutosmatka 

Kun myyntiorganisaationne haluaa ottaa seuraavan kasvuharppauksen tuloksellisessa tekemisessä, vaatii se voittavan pelisuunnitelman sekä yhteisen pelin kirkastamista käytännössä. Myynnin muutosmatka sopii organisaatioille, jotka haluavat esimerkiksi kehittää, luoda tai päivittää myynnin toimintamalleja sekä parantaa ryhmän henkistä suorituskykyä ja vaikuttavuutta.   

Myynnin muutosmatka sisältää:

  1. Nykytila – Tahtotila briiffi 
  • Myynnin SWOT 
  • Henkilöstön osallistuttaminen sähköisellä ja anonyymillä nykytila-kyselyllä 
  • 40 kpl asiakaskokemuskartoitusta (nykyiset/entiset/ei klousaantuneet). Mikäli kartoituksia on tarve tehdä enemmän, sovitaan hinnasta erikseen.  
  1. Nykytila-analyysi johdolle 
  1. Valmennusten toteuttaminen tulosten pohjalta 
  • Suosittuja valmennuskokonaisuuksien aiheita on mm. tuloksellisen myyntiprosessin synnyttäminen, asiakashankinta, erilaisien käyttäytymismallien (DiSC) tunnistaminen, ymmärtäminen sekä hyödyntäminen myyntityössä, vastaväitteet ja argumentointi, tunneäly myyntityössä, mieleen jäävä asiakaskokemus, asiakkuusjohtamisen A, B ja C, asiakasviestintä myyntityössä 
  1. Kertausharjoitukset 3–6 kk päästä, jossa käydään läpi miten valmennetut osa-alueet ovat menneet käytänteisiin ja otettu osaksi arkea.  

Hinta: 12 000€ (alv 0%)

Myyntipaja

Kun haluatte voimaannuttaa, inspiroida ja innostaa myyntiänne leikkimielisen kilpailemisen, oppimisen ilon ja käytännön kautta, on myyntipaja oikea ratkaisu. Myyntipaja sopii yritykselle, joka haluaa innostaa ja aktivoida myyntiryhmää, tehdä tulosta sekä oppia yhteisten päivien aikana.

Tarkemmat sisällöt sovitaan tarpeiden mukaan, mutta myyntipajat sopivat hyvin esimerkiksi seuraavien osien happotestaukseen ja ryhmässä toteuttamiseen: uusasiakashankinta, asiakashoiva, lisämyynti, ensimmäinen myyntikäynti ja toimintamallin synnyttäminen.

Myyntipaja sisältää:

  1. Myyntipajan 1. päivä toimii orientaationa valittuun teemaan 
  • Voittavan toimintamallin tunnistaminen ja raamien synnyttäminen 
  • Sovitaan toimenpiteet sekä välitavoitteet ryhmälle ennen seuraavaa kohtaamista. Kotiläksynä synnytetyn toimintamallin happotestaaminen sekä soittolistan rakentaminen aktiivisuuspäivään. 
  1. Myyntipajan 2. päivä on intervallityyppinen aktiivisuuspäivä, joka rakentuu näin: 
  1. klo 08:15-08:30 Intro päivään 
  2. klo 08:30-09:45 Leikkimielinen kilpailu sekä soitot asiakkaille alkavat 
  3. klo 09:45-11:15 Tilannekatsaus sekä 1. ryhmätehtävä  
  4. klo 11:15-12:30 Lounas 
  5. klo 12:35-14:00 Soitot jatkuvat 
  6. klo 14:00-14:15 Kahvit 
  7. klo 14:15-14:30 Puheenvuoro kahvien lomassa 
  8. klo 14:30-15:10 Viimeinen rutistus 
  9. klo 15:10-15:45 Loppupuheenvuorot ja palkintojen jako 

Hinta: 6500€ (alv 0%)

Muut hinnat yksittäisille toteutuksille:

  • ½ päivän valmennus 2800€ (alv 0%) 
  • koko päivän valmennus 3800€ (alv 0%)
  • 1–1,5 h luento/puhe/koulutus 1800€ (alv 0%)  

OTA YHTEYTTÄ

Kiinnostuitko valmennuksesta?

Jos haluat jatkaa keskustelua myyntivalmennuksista, jätä soittopyyntö tai sähköpostisi ja olemme sinuun yhteydessä!

INHOUSE GROUP

Huippumyyntiä ja -myyjiä rakentamassa.

Olemme auttaneet satoja myyntiorganisaatioita kasvuhaasteissa, ja olemme tunnistaneet, että organisaatiot, jotka panostavat asiakas – ja henkilöstökokemukseen pärjäävät keskivertoa muita paremmin. Inhousen valmennuskonsepti on suunnattu kehityshaluisille yhtiöille, jotka haluavat luoda tai kehittää omaa myyntikulttuuria sekä tapoja toimia.