Etsimme New Sales Specialistia

vastaamaan asiakashankinnan kehittämisestä sekä toteuttamisesta B2B-asiakkaillemme

Keskeisimmät työtehtävät ja miltä arki näyttää

Työskentelet Customer Success-solussamme, jossa tärkein tehtävämme on auttaa asiakkaitamme onnistumaan kasvutavoitteissaan. Vastaat New Sales Specialistina solun sekä sinulle nimettyjen B2B-asiakkaiden liidienhallinnasta sekä hankinnasta.

Päätyövälineesi on puhelin sekä tietokone, joiden avulla etsit markkinasta asiakkaita, joille teet kohdennettuja markkinointi- ja myyntiponnisteluita, käsittelet ja jalostat liidejä CRM:stä, sovit tapaamisia potentiaalisten asiakkaiden kanssa ja samalla ylläpidät sekä päivität asiakasdataa. Olet olennainen osa asiakkaan markkinointi- ja myyntitiimiä. Tehtäväsi on olla markkinoinnin ja myynnin puuttuva palanen, joukkueen paras syöttäjä, joka etsii pelipaikkoja ja tekee syöttöjä maalin suuntaan ja näin varmistaa, että asiakkaamme on oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Inhousella on kaksi tärkeää mittaria: asiakas- ja henkilöstökokemus. Siihen haluamme panostaa ja se myös näkyy. Olemme tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista ja meillä on varmasti Suomen tyytyväisimmät asiakkaat.

Ympärillä sinulla on oma joukkue, jonka kanssa kehitätte yhdessä Inhousen kullanarvoisia asiakassuhteita, ja asiakaskokemusta sekä olet tärkeässä roolissa sisäisesti ja ulospäin Inhousen soihdunkantajana. Haluamme muuttaa markkinaa niin, että jokainen voisi rakastaa myyntiä tuottamalla Suomen parhaita asiakaskokemuksia.

Matkallasi Inhousella sinua tukee huippuvalmentajat sekä yhtiömme modernit myynnin teknologiat, joilla varmistamme, että voit käyttää lahjasi tärkeimpään, eli asiakkaiden kohtaamiseen ja niiden kehittämiseen.

Tarjoamme sinulle:

  • Motivoivan palkkiomallin, joka sisältää pohjapalkan kokemuksestasi riippuen 1500-1800€ + bonusmallin jossa omaan tuloansioon pystyy vaikuttamaan omalla aktiivisuudella
  • Tavoitepalkkasi tulee olemaan n. 3000-5000€/kk (ylärajaa palkkioinnissa ei ole, ainoastaan laatuvastuu työn jäljestä)
  • Säännöllisen työajan (8-16 arkisin), mahdollista neuvotella myös 30 h/viikko sopimuksesta
  • Mahdollisuuden työskennellä konttorilla (Tampere, Lahti, Hämeenlinna, Vantaa), etänä tai vaikka Espanjasta!
  • Yhden tutkitusti Suomen parhaista työpaikoista, ihan oikeasti! Olimme vuonna 2021 tutkitusti alamme Suomen paras työpaikka – meillä ihmiset viihtyy ja voi hyvin.
  • Mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä kaikkiin loogisiin ilmansuuntiin työssäsi. Meillä myös kaikki työ on yhtä arvokasta ja meillä myös johtajuus on palveluammatti, jonka tärkein tehtävä on mahdollistaa sinun onnistumisesi.
  • Hyvät virike -ja lounasetuudet (ePassi)
  • Hyvän yhteisön, jossa mahdollistamme yhteistä tekemistä, liikkumista ja hauskanpitoa
  • Laaja työterveys ja hyvät vakuutukset – haluamme pitää huolta IHGuistamme <3

Edellytämme sinulta:

  • Sinulla on vähintään vuoden kokemus myynnistä tai asiakaspalvelusta
  • Asiakaslähtöistä palveluasennetta
  • Natiivitasoista Suomen kielen taitoa
  • Itseohjautuvuutta sekä proaktiivisuutta – meillä ei kukaan kulje kellokortti kaulassa. Luotamme 100% ja odotamme, että vapauden mukana jokainen IHGumme kantaa vastuun työstään sekä asiakkaistaan. 
  • Meillä on oppiminen rakenteissa – ja odotamme myös sinulta halua kehittyä jatkuvasti työssäsi ja mahdollistamme sekä tuemme oppimista. Toivomme myös palautteenantokykyä koska uskomme, että Inhousen arvokkain kehitys tehdään yhdessä työntekijöidemme kanssa. 
  • Perustason IT-taitoja (Office-ohjelmat, Teams) – tai ainakin halukkuutta omaksua ne vimpan päälle!

Lisäksi arvostamme:

  • Ihmiset aina edellä -asennetta
  • Jatkuvaa itsensä kehittämistä
  • Avoimuutta
  • Rohkeutta, idearikkautta ja kykyä heittäytyä
  • Laatuajattelua – vähemmän on enemmän silloin kun keskitytään tekemään oikeita asioita
  • Voittamisen halua

HAE MUKAAN

Oletko etsimämme IHGu?

Hae mukaan täyttämällä lyhyt hakemus alla olevasta linkistä.

Täytä hakemus pikaisesti, sillä aloitamme haastattelut heti sopivien kandidaattien ilmaantuessa ja paikat täytetään
parhaiden tyyppien löydyttyä! Tavoitteemme on, että löytäisimme sinut helmi-maaliskuussa 2022.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä tiimin vetäjältä Sarianna Kulmalalta sähköpostitse sarianna@inhouse.fi tai
puhelimitse numerosta 050 500 8944.

Työsuhde: Vakituinen työsuhde
Työn tyyppi: Kokopäiväinen
Hakuaika päättyy: 28.2.2022
Yhteyshenkilö: sarianna@inhouse.fi
Puhelin: 050 500 8944
Sijainti: toimistomme sijaitsevat Vantaalla, Tampereella, Lahdessa, Hämeenlinnassa ja Fuengirolassa (Espanja).
Meillä voit valita työskentelypaikkasi vapaasti.
100% etätyö on meille enemmän kuin OK, mutta perehdytyksen ensimmäisinä viikkona voit varautua myös livekohtaamisiin.

KUINKA HAKU ETENEE?

Rekrytointiprosessimme koostuu seuraavista vaiheista:

1. Puhelinpalaveri outbound-tiimin vetäjän Sariannan kanssa

2. Etätapaaminen solusi vetäjien kanssa

3. Etätapaaminen liiketoimintavastaavien Jennin ja Sariannan kanssa

4. Tapaaminen tulevan tiimisi kanssa

OUTBOUND-TIIMI

“Ei ihan perinteinen buukkitalo”

Videolla Inhousen outbound-tiimin vetäjä Sarianna Kulmala kuvaa työskentelyä Inhousella: jokainen saa olla oma itsensä ja tuoda vahvuuksiaan esille. Inhousen asiakaskohtaajat ovat lähellä asiakasyritystä, ja heillä on aito halu kuulla, mitä asiakkaan yrityksessä tapahtuu ja näin etsiä ratkaisua myynnin kasvattamiseen.