Rakennetaan yhdessä voittavaa myyntikulttuuria

“Selvitä mitä toinen tarvitsee ja auta häntä kaikin keinoin saavuttamaan se”

Rakennetaan yhdessä voittavaa myyntikulttuuria

Kuvitellaan tilanne, jossa valmennusjohto on määritellyt joukkueelleen tavoitteeksi Suomen mestaruus kauden päätteeksi. Tavoite on realistinen ja joukkue on valmis sopimaan yhdessä, että sinne mennään ja Suomen mestaruus on meidän yhteinen tavoite. Mutta miksi se tavoite on joukkueelle tärkeä? Mikä saa yksilöt tekemään parhaansa joka päivä, jotta yhteinen tavoite saavutetaan? Miten matkaa kohti tavoitetta johdetaan niin, että yksilöillä on mahdollisuus kehittyä matkalla? Miten luodaan kulttuuri ja tapa toimia viikkotasolla niin, että joukkue pelaa yhteen?

Kuvaus joukkueurheilusta ja tavoitteiden saavuttamisesta on helposti siirrettävissä yritysten arkeen. Minkälainen myyntikulttuuri auttaa yrityksiä rakentamaan sellaista ilmapiiriä ja puhetta, että yksilöt sitoutuvat yrityksen arvoihin ja tapaan toimia? Me Inhousella autamme yrityksiä johtamaan muutosta ja rakentamaan voittavaa myyntikulttuuria. Mihin toimintaan myyntitiiminne on valmis ryhtymään ja miksi? Minkälainen pelisuunnitelma meidän olisi hyvä rakentaa teidän yritykselle? Rakennamme yhdessä muutosmatkan niin, että koko joukkueen suunta on yhteinen. Voittava myyntikulttuuri,
voittava pelisuunnitelma, voittava joukkue.

​​

Suomen parhaita kohtaamisia

Mitä tapahtuu, kun ihmiset kohtaavat toisensa? Miten haluat itse tulla kohdatuksi?
Se miten minut kohdataan yrityksen sisällä, vaikuttaa siihen, mikä tunne välittyy yrityksestämme asiakkaalle.​

Me Inhousella valmennamme myyntikulttuuria ja organisaation hyvinvointia, jotta yritys voi saavuttaa myynnilliset tavoitteensa. Johtamalla pehmeitä arvoja voidaan saavuttaa kovat tulokset. Rakennamme valmennusprosessin yrityksen tarpeista käsin.
Tutkimme, analysoimme ja kehitämme yhdessä asiakkaan kanssa.

Oikea ratkaisu

Palataan esimerkkiin joukkueurheilun maailmasta. Usein ulkopuolinen asiantuntija onnistuu saamaan pelaajat ja valmennuksen johdon näkemään asioita uudesta perspektiivistä ja vaikuttamaan näin myös lopputulokseen. Kun yritys kaipaa ulkopuolista apua myyntiprosessin eri vaiheisiin, on hyvä tarkastella, mitä vahvuuksia ja kehityksen osa-alueita tunnistamme.

Vahvistamalla vahvuuksia ja nostamalla esiin kehityksen osa-alueita luomme yhdessä entistä parempaa myyntikulttuuria.

Kirjoittanut:


Jenni Parkkinen


Asiakkuus – ja valmennuspalveluiden johtaja

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Miten klousata kylmäpuhelu – 3 ammattilaisen vinkkiä

Kylmäpuhelut ja kysymys niiden kannattavuudesta ovat teemoja, jotka ovat pysyneet esillä jo kymmenien vuosien ajan. Teema jatkaa trendaamistaan vuodesta toiseen, koska puhelimella toteutettava outbound-myynti on niin tärkeä osa myyntityötä, toimialasta riippumatta.

Mikä ihmeen Sales Enablement?

Mikä ihmeen Sales Enablement? Taas pitäisi ymmärtää uutta termiä! Sales Enablement – kauhean vaikea sana lausua!   Eilen juteltiin toimitusjohtajan kanssa siitä, mitä Sales Enablement meillä tarkoittaa….

OTA YHTEYTTÄ

Pyydä tarjous sähköpostiisi tästä.

Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!