Etsimme Sales Development Representativea Fuengirolan palvelukeskukseen

vastaamaan asiakashankinnan kehittämisestä sekä toteuttamisesta B2B-asiakkaillemme

Inhouse esikatselukuva Fuengirolan toimiston esittelyvideosta

Katso tästä lyhyt video-esittely

Keskeisimmät työtehtävät ja miltä arki näyttää

Työskentelet Customer Succes -solussamme, jossa tärkein tehtävämme on auttaa asiakkaitamme onnistumaan kasvutavoitteissaan. Vastaat Sales Development Representativena (SDR) solun sekä sinulle nimettyjen B2B-asiakkaiden liidienhallinnasta sekä hankinnasta.

Päätyövälineesi on puhelin sekä tietokone, joiden avulla etsit markkinasta asiakkaita, joille teet kohdennettuja markkinointi – ja myyntiponnisteluita, käsittelet ja jalostat liidejä CRM:stä, sovit tapaamisia potentiaalisten asiakkaiden kanssa ja samalla ylläpidät sekä päivität asiakasdataa. Olet olennainen osa asiakkaan markkinointi – ja myyntitiimiä. Tehtäväsi on olla markkinoinnin ja myynnin puuttuva palanen, joukkueen paras syöttäjä, joka etsii pelipaikkoja ja tekee syöttöjä maalin suuntaan ja näin varmistaa, että asiakkaidemme on oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Inhousella on kaksi tärkeää mittaria: asiakas- ja henkilöstökokemus. Siihen haluamme panostaa ja se myös näkyy. Olemme tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista ja meillä on varmasti Suomen tyytyväisimmät asiakkaat.

Ympärillä sinulla on oma joukkue, jonka kanssa kehitätte yhdessä Inhousen kullanarvoisia asiakassuhteita, ja asiakaskokemusta sekä olet tärkeässä roolissa sisäisesti ja ulospäin Inhousen soihdunkantajana. Haluamme muuttaa markkinaa niin, että jokainen voisi rakastaa myyntiä tuottamalla Suomen parhaita asiakaskokemuksia.

Matkallasi Inhousella sinua tukee huippuvalmentajat sekä yhtiömme modernit myynnin teknologiat, joilla varmistamme, että voit käyttää lahjasi tärkeimpään, eli asiakkaiden kohtaamiseen ja niiden kehittämiseen.

Tarjoamme sinulle:

  • Motivoivan palkkiomallin, joka sisältää pohjapalkan 1282€ + bonusmallin jossa omaan tuloansioon pystyy vaikuttamaan omalla aktiivisuudellaan. (Keskiarvo bonuksista vuonna 2021 n. 600-900€)
  • Säännöllisen työajan (7-15 arkisin), mahdollista neuvotella myös 30 h/viikko sopimuksesta
  • Mahdollisuuden työskennellä konttorilla, etänä tai vaikka Suomessakin!
  • Yhden tutkitusti Suomen parhaista työpaikoista, ihan oikeasti! Olimme vuonna 2021 tutkitusti alamme Suomen paras työpaikka – meillä ihmiset viihtyy ja voi hyvin.
  • Mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä kaikkiin loogisiin ilmansuuntiin työssäsi. Meillä myös kaikki työ on yhtä arvokasta ja meillä myös johtajuus on palveluammatti, jonka tärkein tehtävä on mahdollistaa sinun onnistumisesi.
  • Hyvän yhteisön, jossa mahdollistamme yhteistä tekemistä, liikkumista ja hauskanpitoa

Edellytämme sinulta:

  • Sinulla on vähintään vuoden kokemus myynnistä tai asiakaspalvelusta
  • Asiakaslähtöistä palveluasennetta
  • Natiivitasoista Suomen kielen taitoa
  • Itseohjautuvuutta sekä proaktiivisuutta – meillä ei kukaan kulje kellokortti kaulassa. Luotamme 100% ja odotamme, että vapauden mukana jokainen IHGumme kantaa vastuun työstään sekä asiakkaistaan.
  • Meillä on oppiminen rakenteissa – ja odotamme myös sinulta halua kehittyä jatkuvasti työssäsi ja mahdollistamme sekä tuemme oppimista. Toivomme myös palautteenantokykyä koska uskomme, että Inhousen arvokkain kehitys tehdään yhdessä työntekijöidemme kanssa.
  • Perustason IT-taitoja (Office-ohjelmat, Teams) – tai ainakin halukkuutta omaksua ne vimpan päälle!

Lisäksi arvostamme:

  • Ihmiset aina edellä -asennetta
  • Jatkuvaa itsensä kehittämistä
  • Avoimuutta
  • Rohkeutta, idearikkautta ja kykyä heittäytyä
  • Laatuajattelua – vähemmän on enemmän silloin kun keskitytään tekemään oikeita asioita
  • Voittamisen halua

HAE MUKAAN

Oletko etsimämme IHGu?

Hae mukaan täyttämällä lyhyt hakemus alla olevasta linkistä.

Täytä hakemus pikaisesti, sillä kasvamme koko ajan ja etsimme jatkuvasti uusia IHGulaisia joukkoomme! Paikat täytetään heti
parhaiden tyyppien löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä tiimin vetäjältä Niina Karjalaiselta sähköpostitse niina.karjalainen@inhousegroup.fi tai
puhelimitse numerosta +34 671 460 960.

Työsuhde: Vakituinen työsuhde
Työn tyyppi: Kokopäiväinen
Yhteyshenkilö: niina.karjalainen@inhousegroup.fi
Puhelin: +34 671 460 960
Sijainti: Fuengirola, Espanja
Calle Menorca 1, 29640 Fuengirola (Barona)

Lue lisää SDR:stä blogissamme:

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

KUINKA HAKU ETENEE?

Rekrytointiprosessimme koostuu seuraavista vaiheista:

  1. Puhelinpalaveri outbound-tiimin vetäjän Sariannan kanssa
  2. Etätapaaminen solusi vetäjien kanssa
  3. Etätapaaminen liiketoimintavastaavien Jennin ja Sariannan kanssa
  4. Tapaaminen tulevan tiimisi kanssa

OUTBOUND-TIIMI

“Ei ihan perinteinen buukkitalo”

Videolla Inhousen outbound-tiimin vetäjä Sarianna Kulmala kuvaa työskentelyä Inhousella: jokainen saa olla oma itsensä ja tuoda vahvuuksiaan esille. Inhousen asiakaskohtaajat ovat lähellä asiakasyritystä, ja heillä on aito halu kuulla, mitä asiakkaan yrityksessä tapahtuu ja näin etsiä ratkaisua myynnin kasvattamiseen.