Kilpailuetua tuloksen tekoon Suomen parhaimmilla myyntikohtaamisilla
Jalostusvaiheessa peli kiristyy ja markkinan ykköspaikka vaatii jo systemaattista panostamista asiakaskokemukseen. Luomme kilpailuetua jalostusvaiheen asiakkaillemme asiakaslähtöisellä, näkemyksellisellä sekä tuloksellisella B2B-myynnin ulkoistamisella.
Mitä myynnin ulkoistaminen on?
Myynnin ulkoistaminen Inhousen kanssa tarkoittaa sitä, että otamme kokonaisvastuun myynnin liikkeestä ja toiminnasta, josta syntyy enemmän ja parempaa liiketoimintaa. Asiakas kertoo suunnan ja tavoitteen, me etsimme reitin ja teemme tahtotilasta totta.
Ulkoistettu myynti vauhdittamaan kasvua
Askeleet onnistuneeseen ulkoistettuun myyntiin
Startti
Tavoitteet ja raamit
Henkilöiden profilointi
Rekrytointiprosessi: Tiiminvetäjä & Myyjät
Myyntiprosessin piirtäminen
Onboarding
Tarjoaman omaksuminen
Kulttuuri tutuksi
Tukitiimi tutuksi
Aktiviteetit kuntoon ja caseja vireille
Ensimmäinen kauppakuukausi
Tarjouskannan kasvatus
Ensimmäiset kaupalliset onnistumiset
Käytänteiden harjoittelu kaupasta sopimukseen
Taitotason kehitys
Kauppa alkaa käydä tasaisesti
Myyntitiimi hallitsee palvelukokonaisuuksien tärkeimmät hyödyt sekä osaa löytää eri lähteistä potentiaalisia asiakkaita
Myynti on verkostoitunut sisäisesti ja tietää mistä saa avun eri asioihin
Tulosvauhti ja ennusteet näyttävät hyvältä
Myynti osaa viedä keskustelun hintakeskustelusta näkemykselliseen ja arvoa tuottavaan myyntiin
Myyntiä tehdään systemaattisesti, monikanavaisesti ja asiakaslähtöisesti
Myynti osaa priorisoida aikaa asiakkaissa hyvin
Tekeminen on tasaista / ennustettavaa
Myyjä osaa hallita hyvin vaadittavat osa-alueet:
• Tarjoama
• Itsensä johtaminen
• Asiakkaiden löytäminen
• Tarpeen kartoittaminen
• Kiinnostuksen herättäminen
• Argumentointi
• Klousaus
UKK
Usein kysyttyä myynnin ulkoistamisesta
ASIAKASKOKEMUKSIA
Mitä asiakkaamme meistä sanovat
Positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita.
Ensimmäisten keskusteluiden jälkeen huomasi, että arvot ja näkemykset on niin samankaltaiset. Yhteistyö ja se positiivisuus ja energia kerta toisensa jälkeen yllättää ja kerta toisensa jälkeen lähtee palaverista entistä enemmän energiaa täynnä. Ei ole ollut vain alkuhuumaa vaan tapa toimia.
Olen vaikuttunut siitä, että Inhousella on jatkuva innostuneisuus ja positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita ja hakea niihin ratkaisuja. Inhouselaisilla on iso sydän ja on hienoa olla sellaisen kumppanin kanssa tekemisissä.
Saumaton tiimi myyntitiimimme kanssa.
Itseasiassa täytyy rehellisesti sanoa, että perin Inhousen, se oli jo olemassa kun Epassille tulin. Minulla ollut myös mahdollisuus vaihtaa, mutta hyvin nopeasti kun perehdyin asiaan, oli selvää että jatketaan samalla palveluntarjoalla koska tulokset oli niin loistavia ja olin samalla niin vaikuttunut tästä yhteistyön tavasta miten Inhouse tekee.
Olen tehnyt muidenkin vastaavan alan yritysten kanssa töitä aiemmin, mutta Inhousen kanssa tuntuu että ollaan samaa tiimiä, ollaan jatkuvasti tekemisssä, meillä on hyvä vuoropuhelu. On tunne että Inhouse on saumaton tiimi meidän myyntitiimin kanssa.
Halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.
Se mikä on aina leimannut meidän tekemistä on se, että meillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. Avoimesti jutellaan asioista. Puhutaan, että olemme kumppaneita, mutta koen enemmän, että olemme työkavereita. Yhteistyö ei pelkästään ole myynti yhteistyötä vaan se on myöskin prosessien kehittämistä, tuotteiden tarjoaman kehittämistä ja markkinointiin liittyviä asioita.
Inhousella on positiivinen maailmankatsomus. Nähdään enemmän plussaa kuin miinusta asioissa. Inhousella on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.
Myynnin palvelut kaikille kasvun vaiheille
Kiihdytysvaiheessa keskitymme luomaan markkinan kanssanne.
Kiihdytysvaiheessa luomme vakioidun paikan markkinassa yrityksellesi laadukkaan liidikannan ja markkinaymmärryksen tukemana.
Skaalausvaiheessa pidämme huolen kannattavasta kasvusta.
Skaalausvaiheessa varmistamme, että yrityksesi pystyy skaalautumaan kannattavasti laadukkaan prosessin, myyntitapaamisten ja teknologioiden avulla.
Jalostusvaiheessa autamme lunastamaan markkinan ykköspaikan.
Jalostusvaiheessa luomme kilpailuetua Suomen parhailla asiakaskohtaamisilla koko myynnin elinkaaren vaiheisiin ja kasvamme uusissa sekä nykyisissä asiakkaissa.
ARVOMME
Näihin arvoihin tekemisemme nojautuu
TULOKSET
Tyytyväiset asiakkaat
Asiakkaat ja työntekijämme ovat Inhousen suurin puskaradio. Tämä kertonee siitä, että teemme jotain arjessa oikein. Väittämää tukee viimeisin fakta, joka kertoo että NPS-lukemamme on poikkeuksellisen korkea (86).
Meille asiakas- ja henkilöstökokemuksen säännöllinen kartoittaminen on tärkein keinomme pitää huoli siitä, että teemme sen mitä lupaamme – ja mielellään hieman yli.
ASIAKKAALLA TÖISSÄ
Läpinäkyvyys
Myynti jos jokin on ala, jossa pitää modernin myynnin taitojen lisäksi olla tunneälykäs ja jatkuvasti oppimassa.
Mitä enemmän ymmärtää asiakkaista ja markkinasta, sen paremmaksi voi kehittyä. Tuomme yhteistyössä kaiken läpinäkyväksi koska uskomme, että se on ainut keino kasvaa parhaaksi yhdessä.
MUKAVALTA ON KIVA OSTAA
Tavallisuus
Meidän menestykseemme ei ole mitään taikareseptiä. Sen sijaan uskomme tavallisuuden valjastamiseen supervoimaksi myynnissä ja yhteistyössä. Parhaat palvovat perusasioita ja näissä haluamme olla parempia kuin kukaan muu.
Uskomme tunnolliseen työn tekemiseen ja rehellisyyteen silloinkin, kun se on vaikeaa. Emme julista sinulle höpöhöpö-juttuja, koska puhe on halpaa mutta teot todistavat. Me olemme mieluummin tekijöitä.
MYYNTI EI OLE KIROSANA
Inhouse Group Insights
Miten nousta “perusmyyjästä” strategisen kumppanin asemaan
Myyjien täytyy yhä enenevissä määrin pyrkiä keskustelemaan ei ainoastaan eri toimintojen johtajien, vaan koko yrityksen ylimmän johdon kanssa, koska siellä B2B-yritysten todellinen päätöksenteko tapahtuu.
Myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen kasvattaa liikevaihtoasi – 6 askelta tiiviimpään yhteistyöhön
Hyvin yhdessä toimivat tiimit parhaimmillaan johtavat keskikauppojen kasvuun, suurempaan liikevaihtoon ja kasvavaan bränditunnettuuteen.
Miten luoda voittava myyntiprosessi?
Yrityksenkin sisällä prosessi voi olla joko henkilökohtainen tai yrityksen omistama. Näiden eroa voi hahmottaa selvittämällä, kuvataanko prosessia sanoilla “miten minä teen” vai “miten meillä tehdään”.
OTA YHTEYTTÄ
Jätä soittopyyntö tai pyydä tarjous sähköpostiisi.
Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!