Kilpailuetua tuloksen tekoon Suomen parhaimmilla myyntikohtaamisilla
Jalostusvaiheessa peli kiristyy ja markkinan ykköspaikka vaatii jo systemaattista panostamista asiakaskokemukseen. Luomme kilpailuetua jalostusvaiheen asiakkaillemme asiakaslähtöisellä, näkemyksellisellä sekä tuloksellisella B2B-myynnin ulkoistamisella.
Mitä myynnin ulkoistaminen on?
Myynnin ulkoistaminen Inhousen kanssa tarkoittaa sitä, että otamme kokonaisvastuun myynnin liikkeestä ja toiminnasta, josta syntyy enemmän ja parempaa liiketoimintaa. Asiakas kertoo suunnan ja tavoitteen, me etsimme reitin ja teemme tahtotilasta totta.
Ulkoistettu myynti vauhdittamaan kasvua
Askeleet onnistuneeseen ulkoistettuun myyntiin
Startti
Tavoitteet ja raamit
Henkilöiden profilointi
Rekrytointiprosessi: Tiiminvetäjä & Myyjät
Myyntiprosessin piirtäminen
Onboarding
Tarjoaman omaksuminen
Kulttuuri tutuksi
Tukitiimi tutuksi
Aktiviteetit kuntoon ja caseja vireille
Ensimmäinen kauppakuukausi
Tarjouskannan kasvatus
Ensimmäiset kaupalliset onnistumiset
Käytänteiden harjoittelu kaupasta sopimukseen
Taitotason kehitys
Kauppa alkaa käydä tasaisesti
Myyntitiimi hallitsee palvelukokonaisuuksien tärkeimmät hyödyt sekä osaa löytää eri lähteistä potentiaalisia asiakkaita
Myynti on verkostoitunut sisäisesti ja tietää mistä saa avun eri asioihin
Tulosvauhti ja ennusteet näyttävät hyvältä
Myynti osaa viedä keskustelun hintakeskustelusta näkemykselliseen ja arvoa tuottavaan myyntiin
Myyntiä tehdään systemaattisesti, monikanavaisesti ja asiakaslähtöisesti
Myynti osaa priorisoida aikaa asiakkaissa hyvin
Tekeminen on tasaista / ennustettavaa
Myyjä osaa hallita hyvin vaadittavat osa-alueet:
• Tarjoama
• Itsensä johtaminen
• Asiakkaiden löytäminen
• Tarpeen kartoittaminen
• Kiinnostuksen herättäminen
• Argumentointi
• Klousaus
UKK
Usein kysyttyä myynnin ulkoistamisesta
ASIAKASKOKEMUKSIA
Mitä asiakkaamme meistä sanovat
Myynnin palvelut kaikille kasvun vaiheille
Kiihdytysvaiheessa keskitymme luomaan markkinan kanssanne.
Kiihdytysvaiheessa luomme vakioidun paikan markkinassa yrityksellesi laadukkaan liidikannan ja markkinaymmärryksen tukemana.
Skaalausvaiheessa pidämme huolen kannattavasta kasvusta.
Skaalausvaiheessa varmistamme, että yrityksesi pystyy skaalautumaan kannattavasti laadukkaan prosessin, myyntitapaamisten ja teknologioiden avulla.
Jalostusvaiheessa autamme lunastamaan markkinan ykköspaikan.
Jalostusvaiheessa luomme kilpailuetua Suomen parhailla asiakaskohtaamisilla koko myynnin elinkaaren vaiheisiin ja kasvamme uusissa sekä nykyisissä asiakkaissa.
ARVOMME
Näihin arvoihin tekemisemme nojautuu
TULOKSET
Tyytyväiset asiakkaat
Asiakkaat ja työntekijämme ovat Inhousen suurin puskaradio. Tämä kertonee siitä, että teemme jotain arjessa oikein. Väittämää tukee viimeisin fakta, joka kertoo että NPS-lukemamme on poikkeuksellisen korkea (86).
Meille asiakas- ja henkilöstökokemuksen säännöllinen kartoittaminen on tärkein keinomme pitää huoli siitä, että teemme sen mitä lupaamme – ja mielellään hieman yli.
ASIAKKAALLA TÖISSÄ
Läpinäkyvyys
Myynti jos jokin on ala, jossa pitää modernin myynnin taitojen lisäksi olla tunneälykäs ja jatkuvasti oppimassa.
Mitä enemmän ymmärtää asiakkaista ja markkinasta, sen paremmaksi voi kehittyä. Tuomme yhteistyössä kaiken läpinäkyväksi koska uskomme, että se on ainut keino kasvaa parhaaksi yhdessä.
MUKAVALTA ON KIVA OSTAA
Tavallisuus
Meidän menestykseemme ei ole mitään taikareseptiä. Sen sijaan uskomme tavallisuuden valjastamiseen supervoimaksi myynnissä ja yhteistyössä. Parhaat palvovat perusasioita ja näissä haluamme olla parempia kuin kukaan muu.
Uskomme tunnolliseen työn tekemiseen ja rehellisyyteen silloinkin, kun se on vaikeaa. Emme julista sinulle höpöhöpö-juttuja, koska puhe on halpaa mutta teot todistavat. Me olemme mieluummin tekijöitä.
MYYNTI EI OLE KIROSANA
Inhouse Group Insights
Kasvuyrityksen johtaminen: Mitä yhteistä onnistujilla on?
Myynnin aaltoilusta huolimatta näemme yrityksiä, jotka kasvavat kasvamistaan, ja joilta saadaan jatkuvasti aidosti hyviä uutisia. Poikkeusoloissa kasvuyritys kohtaa haasteet ja onnistuu niistä selviämään. Mitä yhteistä on onnistuneilla kasvuyrityksillä?
Liidien luokittelu – Miten valita sopivat jatkotoimenpiteet B2B-liideille?
Jotta liidejä voidaan luokitella, tulee tunnistaa mikä ylipäätään on liidi, ja varmistaa että koko myyntitiimi jakaa saman määritelmän. Vaikka liidien määritelmät voivat olla hyvin yksilöllisiä, on yksi asia aina yhteinen: asiakkaalla on tarve, joka odottaa tunnistamista.
Myynnin automaatiot ja myynnissä menestymisen salaisuus
Myynnissä tärkeintä on toimeen tarttuminen: “Viikkokin on tosi pitkä aika. Nopea tyyppi on jo soittanut kahdeksan potentiaalista asiakasta läpi ja oppinut tosi paljon enemmän tekemällä, siinä missä muut vielä piirtävät SWOT-analyyseja.”
OTA YHTEYTTÄ
Jätä soittopyyntö tai pyydä tarjous sähköpostiisi.
Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!