Riko kasvun lasikatto laadukkaiden myyntitapaamisten avulla

Skaalausvaiheessa yrityksen on keskityttävä olemaan proaktiivinen omassa markkinassaan. Siksi hankimme asiakkaillemme aikaa tärkeimpään sopimalla myyntitapaamiset heidän puolestaan. Kanssamme myynti tehostuu, oikea-aikaistuu ja on helpommin ennustettavaa. Pidämme huolen myös siitä, että jokainen käymämme keskustelu on positiivinen markkinointitoimenpide.

Myyntitapaamiset palveluna videoesittelyn esikatselukuva, jossa kaksi Inhousen perustajaa istuu työpöydän ääressä

Mitä myyntitapaamiset ovat?

Myyntitapaaminen on kaupallisen keskustelun avauksen lopputulos, jossa on tunnistettu yrityspäättäjän kiinnostus jatkaa kaupallista keskustelua yrityksesi kanssa. Myyntiliidin tuottamisen lisäksi sovimme tapaamisen, teemme agendalla varustetun kalenterikutsun sekä CRM-kirjaukset.

Askeleet onnistuneeseen myyntitapaamisten hankintaan

Skaalausvaiheen yritykset hyötyvät aina myynnin alkupään ulkoistamisesta. Laadukkaan prosessin, systemaattisen tekemisen ja ammattitaitoisen tiimimme avulla asiakkaamme myyntitiimi tekee enemmän ja parempia tuloksia ja kasvua ei tarvitse enää toivoa, vaan sitä voi tilata.

Myynnin laskuri

Mitä vaaditaan yrityksesi kasvutavoitteiden saavuttamiseksi? Laske tarvittavien aktiviteettien määrä, ja saat arvion siitä, kuinka paljon kasvu palveluna Inhouselta ostettuna maksaisi.

ASIAKASKOKEMUKSIA

Mitä asiakkaamme meistä sanovat

Positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita.

Ensimmäisten keskusteluiden jälkeen huomasi, että arvot ja näkemykset on niin samankaltaiset. Yhteistyö ja se positiivisuus ja energia kerta toisensa jälkeen yllättää ja kerta toisensa jälkeen lähtee palaverista entistä enemmän energiaa täynnä. Ei ole ollut vain alkuhuumaa vaan tapa toimia.

Olen vaikuttunut siitä, että Inhousella on jatkuva innostuneisuus ja positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita ja hakea niihin ratkaisuja. Inhouselaisilla on iso sydän ja on hienoa olla sellaisen kumppanin kanssa tekemisissä.

Janne Heikkilä

Liiketoimintajohtaja, Online-liiketoiminta
Barona

Saumaton tiimi myyntitiimimme kanssa.

Itseasiassa täytyy rehellisesti sanoa, että perin Inhousen, se oli jo olemassa kun Epassille tulin. Minulla ollut myös mahdollisuus vaihtaa, mutta hyvin nopeasti kun perehdyin asiaan, oli selvää että jatketaan samalla palveluntarjoalla koska tulokset oli niin loistavia ja olin samalla niin vaikuttunut tästä yhteistyön tavasta miten Inhouse tekee.

Olen tehnyt muidenkin vastaavan alan yritysten kanssa töitä aiemmin, mutta Inhousen kanssa tuntuu että ollaan samaa tiimiä, ollaan jatkuvasti tekemisssä, meillä on hyvä vuoropuhelu. On tunne että Inhouse on saumaton tiimi meidän myyntitiimin kanssa.

Katariina Vedenkannas

Myyntijohtaja
Epassi

Halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.

Se mikä on aina leimannut meidän tekemistä on se, että meillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. Avoimesti jutellaan asioista. Puhutaan, että olemme kumppaneita, mutta koen enemmän, että olemme työkavereita. Yhteistyö ei pelkästään ole myynti yhteistyötä vaan se on myöskin prosessien kehittämistä, tuotteiden tarjoaman kehittämistä ja markkinointiin liittyviä asioita.

Inhousella on positiivinen maailmankatsomus. Nähdään enemmän plussaa kuin miinusta asioissa. Inhousella on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.

Jarkko Jahnukainen

Sales Director
Elisa Oyj

Myynnin palvelut kaikille kasvun vaiheille

Kiihdytysvaiheessa keskitymme luomaan markkinan kanssanne.

Kiihdytysvaiheessa luomme vakioidun paikan markkinassa yrityksellesi laadukkaan liidikannan ja markkinaymmärryksen tukemana.

Laadukasta asiakashankintaa (myyntiliidejä ja myyntitapaamisia palveluna)
Kohderyhmätyöskentely (liidilistat, data-analyysit)
Myynnin järjestelmien käyttöönotto ja kehitys
Myyntiprosessin luominen ja kehitys
Myynnilliset markkinakartoitusprojektit

Skaalausvaiheessa pidämme huolen kannattavasta kasvusta.

Skaalausvaiheessa varmistamme, että yrityksesi pystyy skaalautumaan kannattavasti laadukkaan prosessin, myyntitapaamisten ja teknologioiden avulla.

Laadukasta asiakashankintaa (myyntiliidejä ja myyntitapaamisia palveluna)
Kohderyhmätyöskentely (liidilistat, data-analyysit)
Myynnin järjestelmien käyttöönotto ja kehitys
Myyntiprosessin skaalaus ja kehitys (myynnin eri vaiheiden automatisointi ja monikanavaistaminen, markkinoinnin – ja myynnin yhteispelin kehitys)

Jalostusvaiheessa autamme lunastamaan markkinan ykköspaikan.

Jalostusvaiheessa luomme kilpailuetua Suomen parhailla asiakaskohtaamisilla koko myynnin elinkaaren vaiheisiin, ja kasvamme uusissa sekä nykyisissä asiakkaissa.

Kokonaisvaltainen B2B-myynnin ulkoistaminen, johon sisältyy kaikki skaalausvaiheen toiminnot
Olemme Inhouse-myyntitiimisi joka pitää huolen, että uusia asiakkaita tulee säännöllisesti lisää, nykyasiakkuudet kasvavat sekä myyntiprosessi kehittyy palveluna kokonaisvaltaisesti

ARVOMME

Näihin arvoihin tekemisemme nojautuu

TULOKSET

Tyytyväiset asiakkaat

Asiakkaat ja työntekijämme ovat Inhousen suurin puskaradio. Tämä kertonee siitä, että teemme jotain arjessa oikein. Väittämää tukee viimeisin fakta, joka kertoo että NPS-lukemamme on poikkeuksellisen korkea (86).

Meille asiakas- ja henkilöstökokemuksen säännöllinen kartoittaminen on tärkein keinomme pitää huoli siitä, että teemme sen mitä lupaamme – ja mielellään hieman yli.

ASIAKKAALLA TÖISSÄ

Läpinäkyvyys

Myynti jos jokin on ala, jossa pitää modernin myynnin taitojen lisäksi olla tunneälykäs ja jatkuvasti oppimassa.

Mitä enemmän ymmärtää asiakkaista ja markkinasta, sen paremmaksi voi kehittyä. Tuomme yhteistyössä kaiken läpinäkyväksi koska uskomme, että se on ainut keino kasvaa parhaaksi yhdessä.

MUKAVALTA ON KIVA OSTAA

Tavallisuus

Meidän menestykseemme ei ole mitään taikareseptiä. Sen sijaan uskomme tavallisuuden valjastamiseen supervoimaksi myynnissä ja yhteistyössä. Parhaat palvovat perusasioita ja näissä haluamme olla parempia kuin kukaan muu.

Uskomme tunnolliseen työn tekemiseen ja rehellisyyteen silloinkin, kun se on vaikeaa. Emme julista sinulle höpöhöpö-juttuja, koska puhe on halpaa mutta teot todistavat. Me olemme mieluummin tekijöitä.

MYYNTI EI OLE KIROSANA

Inhouse Group Insights

Miten nousta “perusmyyjästä” strategisen kumppanin asemaan

Myyjien täytyy yhä enenevissä määrin pyrkiä keskustelemaan ei ainoastaan eri toimintojen johtajien, vaan koko yrityksen ylimmän johdon kanssa, koska siellä B2B-yritysten todellinen päätöksenteko tapahtuu.

Myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen kasvattaa liikevaihtoasi – 6 askelta tiiviimpään yhteistyöhön

Hyvin yhdessä toimivat tiimit parhaimmillaan johtavat keskikauppojen kasvuun, suurempaan liikevaihtoon ja kasvavaan bränditunnettuuteen.

Miten luoda voittava myyntiprosessi?

Yrityksenkin sisällä prosessi voi olla joko henkilökohtainen tai yrityksen omistama. Näiden eroa voi hahmottaa selvittämällä, kuvataanko prosessia sanoilla “miten minä teen” vai “miten meillä tehdään”.

OTA YHTEYTTÄ

Jätä soittopyyntö tai pyydä tarjous sähköpostiisi.

Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!