Me yrityksenä ja tekijöinä.
Uskomme, että lopulta kohtaamiset ratkaisevat pelin ja siksi koko liiketoimintamme on fokusoitunut tutkimaan, kehittämään ja tuottamaan Suomen parhaita asiakaskohtaamisia.
Myynti ja asiakkuudet

Mirva Pasanen
Myyntijohtaja
(myynnin ulkoistukset ja asiantuntijapalvelut)
050 500 1400
mirva@inhouse.fi

Sanna Westerberg
Asiakkuusjohtaja
050 500 5455
sanna@inhouse.fi

Sarianna Kulmala
Asiakaskokemusjohtaja
(Pre-Sales ulkoistukset)
050 500 8944
sarianna@inhouse.fi

Jenni Parkkinen
Asiakkuus – ja valmennuspalveluiden johtaja
0503222099
jenni@inhouse.fi

Vesa Siren
Asiakkuuspäällikkö
0505001125
vesa.siren@inhouse.fi

Tommi Kivistö
Myyntivalmentaja
(myynnin ulkoistukset, asiantuntijapalvelut ja yritysmyynti)
050 500 1128
tommi@inhouse.fi

Vesa Rantahakala
IT- & palvelupäällikkö, data-analyytikko
040 505 94 95
vesa.rantahakala@inhousegroup.fi

Armi Salo
Tiiminvetäjä, Pre-Sales Suomen yksikkö
armi@inhouse.fi

Niina Karjalainen
Tiiminvetäjä, Pre-Sales Espanjan yksikkö
niina@inhouse.fi

Jonna Helin
Markkinointi & viestintä
jonna@inhouse.fi
Varaa maksuton verkkotapaaminen
myyntiasiantuntijamme kanssa.
Kuinka yhteistyömme
lähtee liikkeelle?

Tutkimme & Analysoimme
Myynnin nykytila-analyysimme perustuu palvelumuotoilun periaatteisiin, jossa otamme mukaan asiakkaan sekä myynnin kehittämisprosessiin.

Testaamme & Kaupallistamme
Yläpilvestä käytäntöön pääsee vain testaamalla valistuneita arvauksia. Otamme vastuun myyntinne kehittämisestä rakentamalla joko täysin tai kanssanne myyntikokeen, jossa luomme parhaat myynnin toimintamallit.

Mittaamme & Kehitämme
Mittaamme koko prosessin tulokset ja luomme yhdessä jatkuvan myynnin kehittämisen mallin, jolla viemme myyntinne vaikka kuuhun saakka!

Se mikä on aina leimannut meidän tekemistä on se, että meillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. Avoimesti jutellaan asioista. Puhutaan, että olemme kumppaneita, mutta koen enemmän, että olemme työkavereita. Yhteistyö ei pelkästään ole myynti yhteistyötä vaan se on myöskin prosessien kehittämistä, tuotteiden tarjoaman kehittämistä ja markkinointiin liittyviä asioita. Inhousella on positiivinen maailmankatsomus. Nähdään enemmän plussaa kuin miinusta asioissa.
Myynti on ennen kaikkea sitä, että tuotetaan hyvää asiakaskokemusta ja sitä kautta on helpompi tuoda niitä ratkaisuja esiin asiakkaalle. Ehkä konkreettisin asia Inhousella on ketteryys ja reagointinopeus. Isoilla firmoilla on aina pieni haaste, byrokratia ja semmoinen tietynlainen hitaus, mutta sitten kun meillä on tällainen kumppani joka itsekin on PK yritys joka pystyy toimimaan ketterästi niin se konkreettisesti auttaa meitä Elisalla. Inhousella on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.
Jarkko Jahnukainen
Sales Director
Elisa Oyj

Mielestäni yksi merkittävin asia Inhousen kanssa yhteistyössä on se että sitä tehdään rennosti ja niin ettei sitä koeta tuputtamisena. Inhousen ajatus ei ole että tehdään vaan mahdollisimman paljon buukkausta jonnekkin vaan tehdään buukkauksia niin, että niillä on oikeasti merkitystä. Jos menet tapaamiseen ja asiakas sanoo sulle, että olipa hyvin soitettu puhelu niin voiko sen parempaa palautetta enää saada?
Me Talliosakkeella ollaan arvostettu erityisesti sitä kun tehdään valtakunnallisesti halleja niin meillä saattaa olla paikkakunnallisia eroja. Inhouse yhteistyössä on erityisesti otettu huomioon sitä, että miten yhteistyötä kehitetään eteenpäin. Olemme saaneet myös hyviä ajatuksia ja ideoita semmoisissa tilanteissa kun emme itse ole oikein tienneet mitä tehdä ja kuinka edetä. Ajatukset on tulleet boxin ulkopuolelta eli liittyen muuhunkin kun vain buukkaukseen. Koen, että tekeminen on aitoa yhteistyötä.
Maarit Helander
Vuokrauspalvelut johtaja
Talliosake

Itse olen toivonut sellaista kumppania, jonka kanssa voi toimia avoimen rehellisesti. Olemme valinneet Inhouse Group kumppaniksi siitä syystä, että heidän meininki tuntui meidän arvoja lähimmältä. Keskustelu kulttuuri on ollut todella avointa ihan alusta lähtien. On ollut helppo soittaa ja jutella asiat läpi.
Jos puhutaan esimerkiksi viime vuodesta niin melkein kokonaan meidän liikevaihto on syntynyt tavalla tai toisella Inhouse Groupin kautta. Me Luomustudiolla ei tällä hetkellä tehdä yhtään omaa ulospäin suuntautuvaa kylmäsoittelua ollenkaan. Ollaan haluttu kehittää jatkuvasti yhteistyötä. Tuntuu että olemme kumppaneita!"
Sami Sillman
Operatiivinen johtaja
Luomustudio

Inhouse Group aloitti yrityskulttuurin kehitysmatkan kanssamme. Nopeasti huomattiin, kuinka ihmisten hyvinvointi vaikuttaa suoraan liiketoimintaan positiivisesti. Haluttiin lähteä rakentamaan uudenlaisia tavoitteita. Se mikä Inhousen asiantuntijapalveluissa oli meille erityisen tärkeää oli se miten he itse puhuvat myynnistä ja myynnin kehittämisestä. Sehän on taiteenlaji. Halusimme, että jos nuo ihmiset pystyvät tekemään siitä jotain noin kaunista niin miten me saisimme siitä meidän talossa samanlaista.
Yhteistyön aloittamisen myötä olemme huomanneet miten paljon onkin asioita mitä voimme tehdä yhdessä. Inhouse Groupilla on jotain sellaista osaamista mitä meiltä puuttuu ja koen että täydennämme tällä tavoin toisiamme. Tulee vahvasti odotuksia ylittävä palvelukokemus. Tässä on kyse vilpittömästä kumppanuudesta ja tarpeesta auttaa. Ihmiset tekee töitä ihmisten kanssa.
Jenni Parkkinen
Yrityskulttuurin asiantuntija
Great place to work