Kiihdytä kasvuasi laadukkaiden myyntiliidien avulla
Kiihdytysvaiheen yritykset hyötyvät eniten laadukkaasta liidikannasta. Palvelumme avulla säästät myynnin ja markkinoinnin kustannuksissa, lisäät yrityksesi tunnettuutta, saat laadukkaita myyntiliidejä palveluna sekä opit tunnistamaan markkinasta ne toimialat jotka ovat kiinnostuneimpia palvelustanne.
Mitä myyntiliidit ovat?
Laadukas liidi on myynnillisen markkinakartoituksen lopputulos, jossa on tunnistettu yrityspäättäjän kiinnostus jatkaa kaupallista keskustelua yrityksesi kanssa. Kartoitus rakentuu relevanttien kohderyhmien ja oikeiden päättäjien tunnistamisesta, tavoittamisesta sekä asiakaslähtöisestä dialogista, jonka seurauksena jalostuu myyntiliidejä, dataa ja ymmärrystä.
ONKO KIIHDYTYSVAIHE SINULLE?
Luo pohja skaalautuvalle kasvulle myyntiliidien avulla
Myyntiliidi-palvelun avulla sinun ei tarvitse olla mestarimyyjä, saati palkata omaa myyjää, koska me varmistamme että kartoitetut asiakkaat on esilämmitelty. Näin sinun on helpompi jatkaa juttua jo valmiiksi aiheesta kiinnostuneiden päättäjien kanssa.
Säästät myynnin ja markkinoinnin kustannuksissa, koska jokainen läpiviety kartoituskeskustelu toimii henkilökohtaisena käyntikorttina yrityksestäsi. Kartoituksista syntyvän markkina- ja asiakasymmärryksen avulla saat ohituskaistan palveluidesi kehittämiseen nopeammin kuin kilpailijasi ja saavutat hyvät myyntitulokset tulevaisuudessakin.
NYKYTILA
Ei resursseja tai osaamista skaalata myyntiä itse
Haetaan kasvua, mutta ei ole resursseja aktiiviseen asiakashankintaan. Tarve löytää parhaiten reagoivat kohderyhmät, rakentaa erottuva myyntitarina ja saada tuloksena laadukkaita liidejä joita jalostaa omin voimin.
TAHTOTILA
Nopeasti tuloksena liidejä, joita jalostaa omin voimin
Haluat pitää myyntiprosessin omissa hyppysissäsi, mutta sinulla ei riitä aika asiakkaiden etsimiseen, tavoittamiseen, potentiaalin kartoittamiseen ja systemaattiseen jatkokontaktointiin. Et myöskään halua käyttää aikaasi kylmillä myyntikäynneillä.
TULOKSET
Tapaamisten sijaan relevantteja myyntiliidejä
Koska aika on rahaa ja kumpaakaan ei ole rajattomasti, haluat varmistaa että käytät aikasi oikeaan aikaan oikeiden asiakkaiden kanssa. Myyntiliidi-palvelu varmistaa, että myynti oikea-aikaistuu, tunnettuus kasvaa sekä kaupanpäätösprosentti on hieman korkeampi kuin perinteisen myyntiprosessin tuottamana.
NÄIN PALVELUMME TOIMII
Askeleet onnistuneeseen myyntiliidien hankintaan
Suunnitteluvaihe
Toteutusvaihe
Tulosten läpikäynti
Ensimmäisen kuukauden jälkeen käymme läpi:
ASIAKASKOKEMUKSIA
Mitä asiakkaamme meistä sanovat
Positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita.
Ensimmäisten keskusteluiden jälkeen huomasi, että arvot ja näkemykset on niin samankaltaiset. Yhteistyö ja se positiivisuus ja energia kerta toisensa jälkeen yllättää ja kerta toisensa jälkeen lähtee palaverista entistä enemmän energiaa täynnä. Ei ole ollut vain alkuhuumaa vaan tapa toimia.
Olen vaikuttunut siitä, että Inhousella on jatkuva innostuneisuus ja positiivinen tapa katsoa haastaviakin asioita ja hakea niihin ratkaisuja. Inhouselaisilla on iso sydän ja on hienoa olla sellaisen kumppanin kanssa tekemisissä.
Saumaton tiimi myyntitiimimme kanssa.
Itseasiassa täytyy rehellisesti sanoa, että perin Inhousen, se oli jo olemassa kun ePassille tulin. Minulla ollut myös mahdollisuus vaihtaa, mutta hyvin nopeasti kun perehdyin asiaan, oli selvää että jatketaan samalla palveluntarjoalla koska tulokset oli niin loistavia ja olin samalla niin vaikuttunut tästä yhteistyön tavasta miten Inhouse tekee.
Olen tehnyt muidenkin vastaavan alan yritysten kanssa töitä aiemmin, mutta Inhousen kanssa tuntuu että ollaan samaa tiimiä, ollaan jatkuvasti tekemisssä, meillä on hyvä vuoropuhelu. On tunne että Inhouse on saumaton tiimi meidän myyntitiimin kanssa.
Halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.
Se mikä on aina leimannut meidän tekemistä on se, että meillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. Avoimesti jutellaan asioista. Puhutaan, että olemme kumppaneita, mutta koen enemmän, että olemme työkavereita. Yhteistyö ei pelkästään ole myynti yhteistyötä vaan se on myöskin prosessien kehittämistä, tuotteiden tarjoaman kehittämistä ja markkinointiin liittyviä asioita.
Inhousella on positiivinen maailmankatsomus. Nähdään enemmän plussaa kuin miinusta asioissa. Inhousella on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia.
Myynnin palvelut kaikille kasvun vaiheille
Kiihdytysvaiheessa keskitymme luomaan markkinan kanssanne.
Kiihdytysvaiheessa luomme vakioidun paikan markkinassa yrityksellesi laadukkaan liidikannan ja markkinaymmärryksen tukemana.
Skaalausvaiheessa pidämme huolen kannattavasta kasvusta.
Skaalausvaiheessa varmistamme, että yrityksesi pystyy skaalautumaan kannattavasti laadukkaan prosessin, myyntitapaamisten ja teknologioiden avulla.
Jalostusvaiheessa autamme lunastamaan markkinan ykköspaikan.
Jalostusvaiheessa luomme kilpailuetua Suomen parhailla asiakaskohtaamisilla koko myynnin elinkaaren vaiheisiin, ja kasvamme uusissa sekä nykyisissä asiakkaissa.
ARVOMME
Näihin arvoihin tekemisemme nojautuu
TULOKSET
Tyytyväiset asiakkaat
Asiakkaat ja työntekijämme ovat Inhousen suurin puskaradio. Tämä kertonee siitä, että teemme jotain arjessa oikein. Väittämää tukee viimeisin fakta, joka kertoo että NPS-lukemamme on poikkeuksellisen korkea (86).
Meille asiakas- ja henkilöstökokemuksen säännöllinen kartoittaminen on tärkein keinomme pitää huoli siitä, että teemme sen mitä lupaamme – ja mielellään hieman yli.
ASIAKKAALLA TÖISSÄ
Läpinäkyvyys
Myynti jos jokin on ala, jossa pitää modernin myynnin taitojen lisäksi olla tunneälykäs ja jatkuvasti oppimassa.
Mitä enemmän ymmärtää asiakkaista ja markkinasta, sen paremmaksi voi kehittyä. Tuomme yhteistyössä kaiken läpinäkyväksi koska uskomme, että se on ainut keino kasvaa parhaaksi yhdessä.
MUKAVALTA ON KIVA OSTAA
Tavallisuus
Meidän menestykseemme ei ole mitään taikareseptiä. Sen sijaan uskomme tavallisuuden valjastamiseen supervoimaksi myynnissä ja yhteistyössä. Parhaat palvovat perusasioita ja näissä haluamme olla parempia kuin kukaan muu.
Uskomme tunnolliseen työn tekemiseen ja rehellisyyteen silloinkin, kun se on vaikeaa. Emme julista sinulle höpöhöpö-juttuja, koska puhe on halpaa mutta teot todistavat. Me olemme mieluummin tekijöitä.
MYYNTI EI OLE KIROSANA
Inhouse Group Insights
Miten nousta “perusmyyjästä” strategisen kumppanin asemaan
Myyjien täytyy yhä enenevissä määrin pyrkiä keskustelemaan ei ainoastaan eri toimintojen johtajien, vaan koko yrityksen ylimmän johdon kanssa, koska siellä B2B-yritysten todellinen päätöksenteko tapahtuu.
Myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen kasvattaa liikevaihtoasi – 6 askelta tiiviimpään yhteistyöhön
Hyvin yhdessä toimivat tiimit parhaimmillaan johtavat keskikauppojen kasvuun, suurempaan liikevaihtoon ja kasvavaan bränditunnettuuteen.
Miten luoda voittava myyntiprosessi?
Yrityksenkin sisällä prosessi voi olla joko henkilökohtainen tai yrityksen omistama. Näiden eroa voi hahmottaa selvittämällä, kuvataanko prosessia sanoilla “miten minä teen” vai “miten meillä tehdään”.
OTA YHTEYTTÄ
Jätä soittopyyntö tai pyydä tarjous sähköpostiisi.
Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!