Inhouse Group Oy – Tutkitusti Suomen paras paikka tehdä myyntiä

Nyt se on tutkitusti totta. Olemme virallisesti yksi Suomen parhaista työpaikoista ja toimialamme paras!

Inhouse Group perustettiin, jotta ihmiset voisivat rakastaa myyntiä. Arvoillamme sekä arjen missiolla “Suomen parhaat asiakaskohtaamiset” olemme halunneet välittää niin sisäisesti kuin ulos, että huippumyyntiä voi tehdä pehmeillä arvoilla sekä ihmiset edellä.

Meidät tutkittiin ensimmäistä kertaa vuoden pahimpaan aikaan läpikäydessämme todella isoa murrosvaihetta, ja tästä huolimatta saimme huipputulokset. Haluamme kiittää meidän koko henkilökuntaa omistautumisesta, heittäytymisestä ja arvojemme mukaisesta toiminnasta vuoden 2020 murroksen keskellä. Ilman teitä emme olisi mitään.

Meille tämä tulos tarkoittaa sitä, että valinta lähteä tekemään myyntiä täysin asiakas edellä, työllistäen vain vakituista henkilökuntaa on johtanut siihen, että henkilökuntamme – ja asiakkaamme – voivat merkittävästi paremmin kuin alan normaalilla toimintamallilla olisimme ikinä saaneet aikaan.

“Inhouse Group tutki työntekijäkokemuksensa kanssamme ensimmäistä kertaa viime vuonna ja tulos oikeutti heidät välittömästi sertifiointi-tunnustukseen ja nyt Suomen parhaat työpaikat 2021 -listalle yhtenä Suomen 50 parhaasta työpaikasta.

On ollut ilo huomata kuinka perusteellisesti ja suurella sydämellä he ovat lähteneet kehittämään työntekijäkokemusta paremmaksi ja rakentamaan omanlaistansa yrityskulttuuria.

Yrityksen johto on todellakin laittanut itsensä likoon entistä paremman työntekijäkokemuksen saavuttamiseksi. IHGulaisuus näkyy ja tuntuu joka kohtaamisella”, kuvailee Great Place to Work Finlandin yrityskulttuurin asiantuntija Nina Maurola.

Kuvassa henkilö, joka juo kahvia tietokoneen näytön edessä

Onnelliset asiakkaat tekevät onnellisia ihmisiä. Onnelliset ihmiset tekevät onnellisia asiakkaita.

Koska olemme kohtaamisbisneksessä, on liiketoimintamme ytimessä on ollut aina ihmiset. Digitalisaation myötä asiantuntijatyö, kuten myynti, on avainroolissa asiakassuhteen muodostumisessa sekä asiakaskokemuksen jalostamisessa. Uskomme, että kohtaamiset lopulta ratkaisevat koko pelin. Siksi Inhousen toiminta on keskittynyt tutkimaan, kehittämään ja tuottamaan asiakaslähtöisiä myyntikohtaamisia monikanavaisesti.

Tämä tunnustus oli Inhouselle osoitus siitä, että kun on kasassa voittava joukkue ja yhteinen näky palvella asiakkaita, mikä tahansa on mahdollista. Jatkamme vuoden 2021 aikana entistä nälkäisempänä kuulemaan henkilökunnalta ja asiakkailtamme tulevia palautteita, jotka ovat kehittymisen tärkeimpiä työvälineitä: kyky kuulla, kyky mukautua ja välittämisen näkyminen liiketoiminnassamme niin sisäisesti kuin ulospäin ovat avaimemme menestykseen.

“Yhtiömme ainut epäreilu kilpailuetu ja tuote on osaava ja hyvinvoiva henkilökunta, joka tekee tärkeimmän työn markkinan muuttamisessa kohtaaminen kerrallaan. Markkina muuttuu ja myyntikin erikoistuu ja vain löytämällä parhaat henkilöt ja pitämällä heistä huolta, voidaan pärjätä muuttuvalla alalla niin luvuissa kuin hyvinvoinnissa” (Eero Klemetti, CEO).

Jotta ihmiset voisivat rakastaa myyntiä, arvot eivät saa jäädä vain hyviksi aikeiksi

Uskomme inside out-ajatteluun, joka tarkoittaa sitä, että elämme itse todeksi ne asiat joita julistamme lattiasta kattoon jokaista meillä työskentelevää henkilöä myöten. Välillä kompastumme, mutta ainut pyhä asia liiketoiminnassamme on kohtaamiset ja niiden laatu. Tutkimus osoitti meille sen, että olemme onnistuneet elämään arvojamme todeksi arjessa.

Jotta asiakkaat voisivat rakastaa tapaamme myydä, tulisi meidän ihmisten rakastaa sitä suurella sydämellä. Tämä tarkoittaa meille yhtiönä sitä, että meidän pitää pystyä luomaan ympäristö, jossa työllä on merkitystä, mahdollisuus kehittyä ja kasvaa huippumyyjäksi.

“Inhouse Groupilla on onnistuttu rakentamaan erityisen välittävä ja inhimillinen kulttuuri. Trust Index -tutkimuksemme kysymyksen ’ Johto kohtelee minua yksilönä, ei vain työntekijänä’ tulos 96% ja ’Johto osoittaa arvostavansa hyvin tehtyä työtä ja erityistä ponnistelua’ tulos 90%. Myös työntekijöiden ylpeyden kokemus omasta työstä sekä organisaatiosta on korkea”, lisää Nina Maurola.

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Miten klousata kylmäpuhelu – 3 ammattilaisen vinkkiä

Kylmäpuhelut ja kysymys niiden kannattavuudesta ovat teemoja, jotka ovat pysyneet esillä jo kymmenien vuosien ajan. Teema jatkaa trendaamistaan vuodesta toiseen, koska puhelimella toteutettava outbound-myynti on niin tärkeä osa myyntityötä, toimialasta riippumatta.

Mikä ihmeen Sales Enablement?

Mikä ihmeen Sales Enablement? Taas pitäisi ymmärtää uutta termiä! Sales Enablement – kauhean vaikea sana lausua!   Eilen juteltiin toimitusjohtajan kanssa siitä, mitä Sales Enablement meillä tarkoittaa….

OTA YHTEYTTÄ

Pyydä tarjous sähköpostiisi tästä.

Jatketaan keskustelua ja laitetaan yhdessä teidän myyntinne kuntoon!